בירת העיצוב החדשה של ישראל

    עפר גדנקן No Comments on בירת העיצוב החדשה של ישראל

    מתחם חנויות לעיצוב הבית נבנה בימים אלו במישור אדומים ועתיד לשרת כמיליון וחצי תושבים מאזור ירושלים והסביבה

    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיזיין סיטי הינו מתחם ראשון מסוגו באזור ירושלים אשר עתיד לכלול את מגוון החנויות הקשורות לשיפוץ וריהוט הבית ובכללם חנויות קרמיקה, מטבחים, דלתות, ריהוט, מוצרי חשמל, תאורה וכל תחום שהוא הקשור לעיצוב הבית.

    המתחם יוקם בהשקעה של 400 מיליון שקל במישור אדומים שבסמוך ירושלים. המתחם החדש, שיתמחה בעיצוב לבית, ייבנה על שטח של 53 דונם, כשבתוכו 50 אלף מ"ר להשכרה ו1400 חניות.

    החברה היזמית מביאה סטנדרט חדש של מתחמי קניות בישראל, המקום מעוצב בסגנון האוטלטים של ארה"ב, ויכיל כ180 חנויות.

    אין כל ספק כי המרכזים המסחריים בעיר מצטמצמים לטובת בנייה לגובה למגורים ולמשרדים והמקום האחרון שנותר בעיר שהינו אזור תלפיות אף הוא בשלבי שינוי ויותר ויותר אזורים בו הופכים למגורים. אחת הבעיות היותר בולטות בתלפיות- מוסר לנו בעל אחת הרשתות שמנהל סניף בתלפיות- היא מצוקת החניה, אנשים מעדיפים לנסוע למרכז הארץ כשהם נמצאים בתהליך של שיפוץ מכיוון שתלפיות לא באמת מהווה מענה, לקוח שצריך לבצע את כלל הבחירות לפבית נאלץ להיתקל בפקקים של תלפיות המוכרים לתושבי ירושלים ואחכ לחפש חניה מס' פעמים אם מסתובב במגוון חנויות.

    אחד היתרונות של המתחם החדש- דיזיין סיטי- זה דמי השכירות הנמוכים, בין 60ל100 שקל למטר, ובנוסף תשלום ארנונה שהינו שליש מירושלים.

    כבר כיום, עוד טרם יציאה לשיווק הושכרו למעלה מ12,000 מ"ר לרשתות מובילות בתחום הריהוט ועיצוב לבית בינהם: דר גב, הולנדיה, נטוצי, ניקולטי ,זולה, ליטלסופה, קליאה איטליה ועוד רבות נוספות.

     

    בלב הדיזיין סיטי מוקם אזור מסעדות יוקרה אשר עוצב בסגנון הווניזן בלאס וגאס, זהו המתחם השלישי בעולם שמוקם בקונספט זהה של אוירת רחוב באזור מקורה עם שמים מדומים והשטת גנדולות בנחל שעובר במתחם, לאזור הווניזן צפוים להגיע אלפי אנשים בחודש מרחבי הארץ, והרבה מאוד תיירים אשר נמצאים בדרכם לים המלח.

     

    הדיזיין סיטי נמצא בשלבי בניה וצפוי להיפתח בעוד כ24 חודש



    0 תגובות